Gazdálkodási és Munkaügyi Csoport

A Gazdálkodási és Munkaügyi Csoport feladata a Kar gazdálkodásának, a költségve-tés felhasználásának, a Karon folyó személy és munkaügyi folyamatoknak a végzése. Ennek értelmében elkészíti a Kar éves belső költségvetését, beszámolóját, kidolgozza, koordinálja és fenntartja a gazdálkodási folyamatokat. Koordinálja az infrastruktúra működtetését, az anyag-, és eszközgazdálkodást, a szabad kapacitás hasznosítását. Adminisztrálja a gazdálkodási, személy-, és munkaügyi folyamatokat, azzal kapcsolatos nyilvántartásokat vezet, kimutatásokat készít. Gazdálkodást érintő kérdésekben segíti a Dékán munkáját, melynek keretében döntés előkészítő feladatokat végez. Kezeli, nyilvántartja a Kar különféle bevételeit, adatot szolgáltat a Kar vezetése részére.

Gazdálkodási és Munkaügyi Csoport vezető:

 

Munkatársak:

 

 

 

 

 

Frissítés dátuma: 2021.10.25.


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napjától kötelezően alkalmazandó Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ

A tájékoztatót megismertem.